Ichi Pixel 41st Meetup PLAY/TEST (Dec.)

気がつけば2019年も最後の月、12月!
皆さん、今年はどんなゲームを作りましたか?
ん、いま作ってる?そんなあなたにぴったりの企画が開催されますよ!

次回のIchi Pixel vol.41は12月21日(土)、なんと初のお昼開催!
未完成ゲームのテストプレイ大会『PLAY/TEST』が帰ってきます!
参加資格は「未完成(完成しているものはNG)」のみ!
もちろん、ゲームを遊びにくる一般のお客様も大歓迎です!

・開催日は2019年12月21日(土)
・店内全体が展示会場、13時開場で13時半~17時半まで開催、18時完全撤収
・入場料はひとり1,000円、ワンドリンク付き
・最大12チーム参加、応募多数の場合は抽選にて決定
・それほど会場が広くないので、展示はコンパクトに収まるようお願いします
・コンセントはあるけども、数が足りなくなるかもしれないので予備バッテリーの準備を!
・イベントの様子はSNSに随時アップするのでご協力ください!
・応募締切は12月7日(土)23時58分まで

ということで、今作ってるゲームのテストプレイヤーを探しているあなた!
制作に悩んでアドバイスや感想が欲しいあなた!是非エントリーして下さいね!

エントリーは終了しました、多数のご応募有難うございました!

—-

It’s already December, 2019 is closing!
What kind of games did you make this year?
Still making one? Then this event would be the best fit to show it!

Next Ichi Pixel vol.41 will be held on Dec. 21st (Sat), starting from daytime for the first time!
The unfinished-game showcase, “PLAY/TEST” is coming back!
All you need is “Unfinished games”! If your game is completed, you are not eligible for this! Sorry!
As always, this event is not only for the game developers, so if you just love to play and talk about games, please just drop by!

  • Date: 2019 Dec 21st. (Sat) Opens at 13:00, starts from 13:30 ~ 17:30. Closes at 18:00.
  • Whole bar becomes an event space.
  • Entrance fee is 1000en + one drink as usual.
  • Up to 12 spaces. If we get more than 12, we’ll have a lot.
  • We don’t have a large space for everyone, so please keep your booth compact.
  • We might not have enough power plugs for everyone. Maybe it’s better to bring your own extra battery!
  • We’d like to upload photos or videos on SNS, so let us know before hand if you don’t want that.
  • The deadline for the application is December 7th (Sat), 23:58.

If you are looking for the test-players for your game,
or if you want any advice, this would be the best opportunity!
We’ll be waiting for you to apply!

We’ve closed the submission form. Thank you for all the applications!

カテゴリー: NEWS

コメントを残す

メールアドレスが公開されることはありません。 * が付いている欄は必須項目です

このサイトはスパムを低減するために Akismet を使っています。コメントデータの処理方法の詳細はこちらをご覧ください